Nu är det nära!

Lämna en kommentar

11 juli, 2019 av husvagnspack

Jobbar sista passet innan semestern ikväll, och sen smäller det.

Jag fyller 25. Igen. För 16:e gången.

Bara det är ju en bedrift i sig ska gudarna veta, och det ska ju firas så klart.

Så, jag gjorde som vanligt. Kastade ut en inbjudan och tänkte att en hemmafest i all enkelhet, det drar jag ihop lite snabbt.

Sen gick det som det gick, och blev som det blev och alla som redan fyllt 40 förklarade att, citat ”DU KAN VÄL INTE HA 60 PERSONER HEMMA I KÖKET FATTAR DU VÄL?!” så då fick jag helt enkelt hyra en lokal och utse en festkommittée, för tydligen är folk över 40 jävligt spända.

Så nu är det fest om 2 dagar och jag vet ingenting om nånting, förutom att jag inte vet nånting och att mina vänner inte vågar prata med mig för att dom är rädda att försäga sig om allt djävulskap som är i görningen. Och festkommittéen skickar hotfulla meddelanden om att jag borde darra av rädsla och så. Men jag är fortfarande bara 30 +,va…

Så det gör jag inte. Visst, jag har ett visst kontrollbehov, va. Men det håller jag tydligen på att träna bort. För jag känner mig ganska lugn. Lite stressad men mest glad.

Tänk att jag har så många fina människor i mitt liv som vill komma på fest! Vilken jävla ynnest!

Lämna en kommentar