Som om…

Lämna en kommentar

29 augusti, 2017 av husvagnspack

…den här dan inte räckte som den var, så är HELA JÄVLA VARDAGSRUMMET FULLT MED TVESTJÄRTAR NÄR JAG ÄNTLIGEN SKA LÄGGA MIG I SOFFAN OCH DREGLA PÅ MIG SJÄLV!!! 

Eller tja…fullt och fullt… enligt Stora så var det bara två, men den pojken har alltid haft svårt att räkna, det är känt sen länge. Och hur som helst, två är fan två för många, det var mer det jag försökte säga. Med jättehög röst. Medan jag hoppade runt i nån slags psykotisk dans. Och skrek att är det nån som vill ha nån veckopeng nånsin igen hela sina liv, så LÄMNAR FAN INGEN BLÖTA HANDDUKAR PÅ GOLVET I DET HÄR HUSET! 

Var på Stora muttrade nåt om att det säkert är jag själv som lämnat nån handduk på golvet, för tydligen är ”ordningssinne inte min starkaste sida” och sen dödade han fullt med tvestjärtar (tydligen två) och sen återgick han till att vara tonåring. 

Och nu ligger jag i soffan. Inte ett jävla dugg avslappnad. Mission faller, så att säga.

Lämna en kommentar