Jag har försökt…

2

27 juli, 2014 av husvagnspack

…intala mig hela dan att jag inte är bakis.
Men ögonen har känts som om jag vandrat hem genom saharaöknen och munnen har känts som om nån har kräkts i saharaöknen.
Och det är inte över än, heller.
Loka är livets vatten och varenda ljud har varit aningen öronbedövande,  kan man säga. 
Men det var det lätt värt.
Fy faan vilken trevlig fest det var igår.

Dock önskar jag att jag hade gått hem bara pyttelite tidigare.
Jag missade tydligen en trött granne som somnat naken på trappan, med bara några minuter.
Det hade ju varit en hysteriskt rolig avslutning på en toppenkväll, kan en ju tycka.

Just nu är jag i stadiet att jag aldrig mer tänker dricka.
Jag gissar att det gått över lagom tills imorgon.
Det här är lätt bästa semestern typ ever, och det är TRE VECKOR KVAR!!!!
Whoopelijävlawhoop, liksom.

image

2 tankar om “Jag har försökt…

  1. equinoxx77 skriver:

    Mes. Ta en resorb i 2dl Whiskey och ryck dig i kragen.

    Du har’föll två njurar?

    • husvagnspack skriver:

      Enligt en uträkningsnörd på festen igår, gick det en flaska var femte minut, så fuck resorb och TVÅ njurar, det borde vara gratis levertransplatationer idag!

Lämna en kommentar